
















קורס דיגטילי עדיין לא מביא לך את התלמידים והכסף. על מנת שהקורס יהיה יעיל ונפוץ צריך לבשר לעולם שיצרת אותו ולשקף מעט מהתוכן שלו לכן נארוז אותו בעטיפה יפה וממותגת ואתר או דף נחיתה הם אריזה מושלמת הנותנת לך גם תדמית גם תוצאות בגוגל גם שיווק וגם הלקוח ייוכל לקבל טעימות ולהתרשם אודות הקורס המדהים שלך.
בכלל לא.
70% מהמרצים עדין בוחרים להמשיך להרצות באופן פרונטלי
אך כיון שקורס הוא לא מוצר פיזי שאנו מוכרים אלא משהו מופשט יותר שאנו מוכרים ללקוח- ידע שלנו אין לו מספיק ביטחון לרכוש מיד את הקורס כי אין לו מושג לקראת מה הוא הולך ולכן סביר להניח שיקח לו זמן מהרגע שנחשף לקורס שלכם עד לרכישה ששלו. בניגוד למוצר פיזי שניתן לראות אותו ומיד להחליט אם להתקדם לרכישה או לא.
אתר או דף נחיתה יציג כל הטוב ששמת בקורס שלך עם כל היתרונות, הפרויקטים, הסיליבוס, ההמלצות וכך נתת תחושה ללקוח שיודע לקראת מה הוא מגיע, מה הוא מקבל. והשיווק שלך נעשה קל יותר
לפני שנבנה אתר לבית הספר או לקורס /לסדנא שלנו נבדוק מה המטרה
אם נרצה להעלות תדמית, להגביר חשיפה להכניס פניות להציג את הסיליבוס של הקורס, פרויקטים ולהציג סיפורי הצלחה של תלמידים, לחסוך זמן של הסבר שחוזר על עצמו כל פעם מחדש ע"י שניתן טעימה מהקורס ועוד.
אתר חנות לא ישיג לנו את זה
אתר תדמית המציג למידה או קורס הוא ישיג את את המטרה ואף יגדיל את הכמות התלמידים
עלי לבדוק מהו קהל היעד שלי
לקהל יעד טכנופובי או ללא גישה לרשת אחסון הקורס בדיסקאונקי יהיה הפתרון המושלם.
לקהל יעד עם גישה לרשת והמתצאות בדיגטל אוכל ליצור את הקורס בלטפורמה חיצונית כמו סקולר או בפלטופרמה מתקדמת -מערכת קורסים באתר שלך
תלוי במספר הקורסים, בסגנון הלמידה ,בחומרים בתזמון, בטרפיק באתר .
לכל פלטופרמה יש יתרונות וחסרונות ועל כך ניתן לקרוא במדריך הבא
רוב העולם (ורבים מתוכנו) הקונים מוצר לפי העטיפה שלו עוד לפני שנחשפו לתוכן שלו
80 אחוזים מההחלטה שלנו תתבסס על המראה החיצוני של המוצר.
ולכן חשוב להשקיע בעטיפה לא פחות מהמוצר עצמו
העטיפה תשדר ללקוח איזה מותג אתם יוקרתי או פשוט חדשני או מיושן קראייטבי או ראליסטי
ולכן על מנת לשדר יוקרה ולהתפס מותג מקצועי ומבוסס דף נחיתה תבניתי או אתר תבניתי לא ישדר לך את זה רק אתר או דף נחיתה יחודי מותאם אישית יהווה עטיפה מבדלת ומקצועית יותר שיקדם אותך לשיווק מהיר יותר של הקורס.